☯
Vissza a főoldalra
Tartalom:
Tartalom
1. óra: Az informatika terem rendje
2. óra: A számítógép részei és adatai
3. óra: Számítógépes file-ok
4. óra: Rajzolás a számítógépen
5. óra: Szövegkezelések
6. óra: A html kód
7. óra: Stílusok, CSS
8. óra: Betűhasználat a html-ben
9. óra: Segítő kérdések a dolgozathoz
10. óra: E-könyvek
11. óra: Digitális kép
12. óra: Számítógépes grafika
13. óra: Gyűjtemény készítése
14. óra: Szkennelés
15. óra: PPT animáció
2. félév
18. óra: Rajzolás kódban
19. óra: SVG animációk
21. óra: Scratch
22. óra: Változó, ismétlés, feltétel
Scratch koordináták
24. óra: Scratch programozási fogalmak
Informatika füzet |
Digital Edition
Informatika füzet
6. osztály
2020-2021-es tanév
⇛
Következő oldal
end
start